2017. március 27., hétfő

Úton, útfélen :)

Hali!

Ma csak gyakorlatra mentem be, még mindig nem vagyok 100-as, szóval inkább pihentem egy kicsit. Ez az óraátállítás amúgy is összezavar egy kicsit és a betegség mellett még fáradt is vagyok. xD
Szegény tanár... Annyira nem bírta már, hogy nem tudunk programozni, hogy fogta magát az óra közepén és kiment cigizni. :"D Az időből ítélve minimum 3 szálat szívott el. Vagy 6-ot, de azokat kettesével. :"D :"D

A vonaton összetalálkoztam egy régi évfolyamtársammal. Vele mindig jóban voltunk, tudom, hogy anno belém is volt zúgva, de attól még haverok maradtunk. Vele mindig jókat tudtunk beszélni az animékről és mangákról, szóval most is az volt a téma. :') Nagyon visszaanimésedek itt a végére, ami nem is baj. Nagyon sokat köszönhetek ennek a szubkultúrának.
Aztán Nyíregyen a buszmegállóban leszólított egy lány, hogy mi együtt járunk matekra(tényleg? :"D). Elkezdtünk beszélgetni és beült mellém a buszon és az utat is végig fecsegtük. Jól esett kicsit beszélgetni másokkal. ^^
Aztán eltelt a gyakorlat és jöttem is haza. A vonatról leszállva megpillantottam a reggeli évfolyamtársamat és odamentem hozzá, hogy : "Rég találkoztunk". Erre szerencsétlen tökre megijedt. xD De egy darabig együtt mentünk haza és akkor folytattuk a reggeli eszme cserét.

Legnagyobb meglepetésemre az Oszakés csapat találkozót szervez. Zsomi eléggé be van zsongva és minél hamarabb találkozni akar. Ez tök jól esik, csak remélem lesz belőle valami és ha lesz is, akkor nem romlik el, mert indult már nem egy ilyen társaság, aztán az emberek lekoptak,összevesztek és feloszlott a banda és az olyan magányos érzés... :/

Itthon kicsit tanulgattam, mert lassan jön a zh-k időszaka, szóval lehet el-eltűnök majd rövidebb időre, mert minden tanárnak ugyan azon a héten jut eszébe íratni... -.-
Bár ahogy elnézem senki nem olvassa a blogomat, de már nem érdekel. Magamért csinálom, mert jól esik írni. Igaz,  hogy a visszajelzés néha jól esne, de végülis ez egy blog és elég egyhangú. Nem olyan izgalmas az életem(jó, a vonat utakat és a szerencsétlenkedéseimet leszámítva) és van, hogy akár 2 hétig semmit nem írok.
Mindegy is.

Most csak kedvem támadt pötyörészni, ennyi is lettem volna mára.

Jó éjt! :)

2 megjegyzés: