2016. szeptember 4., vasárnap

"Valami véget ért..."

Sziasztok!

Ez az utolsó estém a nyárból. Magamhoz méltóan depizek a gép előtt, mert ugye most egy hatalmas változás elé nézek, ami lehet jó és lehet rossz is. Majd nemsoká eldől.
Mesélek egy kicsit, hogy mi is volt velem/velünk mostanában.
Múlt hét hétfőn voltunk beiratkozni és az utazással magával nincs gond, mert 1 óra oda a vonat és a buszom egy köpésre van az állomástól és a suli előtt tesz le, csak sajnos nagyon sokáig tartanak az óráim. Holnap 7-ig leszek, ami azt jelenti, hogy ha elérem a 7:44-es vonatot, akkor 8:44-körül leszek itthon, ha nem, akkor 9:44-kor.
Csütörtökön este 10-ig van rajzom!!! És pénteken este 8-ig szintén rajz. Durva lesz. Viszont a keddem teljesen szabad és ha a sors is kegyes lesz, akkor Lacival tudok akkor találkozgatni.

Egyébként 3-án volt a blog 5, én pedig 19 éves! Nem tudom melyik a kiakasztóbb. Az, hogy 5 éve csinálom ezt, vagy az, hogy mindjárt 20 leszek! :O :'(
Előtte való napokban Lacinál aludtam (kedd, szerda, csütörtök) és pénteken ő jött hozzánk. Voltunk moziba és megnéztük a Vaksötétet, ami mindkettőnknek tetszett. Utána csütörtökön este hazajöttem és letisztáztam az órarendem.
Pénteken gyorsan kimostam, kitakarítottam a lakást, mosogattam és 4-re rohantam a buszhoz, mert meghívtam Lacit kajálni, mert a moziba meg ő hívott meg (mivel hirtelen ötlete volt ez a mozizás és
 nem vittem magammal elég pénzt) és egyikőnk sem szeret tartozni a másiknak, így ha egyszer ő hívott meg, utána én jövök :) Szerintem ez így fair. ^^
A buszmegállóban Laci már meg is köszöntött, igaz még csak 2-a volt. Kaptam csokit, egy Topjoyt, aminek a kupakjában ez az üzenet szerepelt: " Veled a világ végéig is..." ♥ , egy szép fekete horgolt nyakláncot és karkötőt és egy menő Trónok harcás posztert *-*
Aztán jóóól beettünk a KFC-ben és a Fórumban simogattam ráját,fotózkodtunk és olyan 7-8 körül haza is értünk. Anyuék utánunk érkeztek, mert sunnyogtak valamit másnapra :)
Reggel mama keltett 9-kor és felköszöntött, aztán anyáék is. Kaptam tőlük egy ragasztó pisztolyt, egy BJD babás telefon tokot és pár dolgot a sulira. :)
Megebédeltünk és jött a torta és a gyertya fújás. :) 2 kis cuki tortát kaptam, egy fekete erdőt és egy tiramisut. :)
Aztán még sorba köszöntgettek és tök jó volt ez a szülinap. Még élvezetesebb lett volna, ha nem szeptember 3-án lenne. xD
Aztán anya megkérdezte, hogy Laci mikor megy, mert másnap délben grilleznénk. Szóval megint itt lehetett 2 éjszakát is! *-* Nagyon örültem neki. :D :D Nem akarom elkiabálni, de mintha javulni kezdene a szüleim és Laci viszonya és ennek iszonyatosan örülök, mert ez mindig óriási törést okozott nekem.
Este bementünk Debbe Tominak ajándékot venni. Jó volt egyet sétálni :)
Ma meg ugye grilleztünk. Jó hangulatban telt ez is, megint nagyon durván jól laktunk és sajnos vége is lett mindennek. :( A jó kis hétvégémnek, a nyárnak és vele együtt a szabadságnak is. :(
A távolodó busz ami Lacit vitte tőlem egyre messzebb és messzebb nagyon szépen szimbolizálta a nyár teljes elmúlását. Meg is sajdult tőle a szívem, de sajnos minden  jónak vége szakad egyszer . :(

Nagyon félek és izgulok is, de hát holnap majd minden eldől.Szurkoljatok nekem.

Sziasztok!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése