2016. szeptember 11., vasárnap

"Pont így, pont most.."

Ahoy!

Túl vagyok az első hetemen, ami elég hosszú és fárasztó volt. Minden nap 2,5 óra utazás és 1,5 órás előadások... Kicsit kimerültem.
A szerdám amúgy elég vicces, hisz több időbe telik megtenni az oda vissza utat, mint maga az az egy óra, amire bemegyek. :'D De legalább ez a nap könnyű.
A csütörtököm egy halál. 2 infóm, egy matekom és rajzom van. Tehát reggel 10-től este fél8-8-ig bent vagyok kb. Iszonyat megterhelő, de a rajztanárom elég szimpatikus. :)
A péntekem is elég sok, ugyanis 2-től 8-ig tart az alkotás nevezetű órám, amivel vannak fenntartásaim, de ezt is túlélem majd valahogy... Így persze a péntekem ugrik, örülök, ha hazavánszorgok és beesek az ágyba. Szóval így telik egy átlagos hét, a hétfőről ne is beszéljünk ugye... :'D De szerencsére a keddem szabad, így amíg nem talál melót, addig Lacizok. :3

Szombaton reggel elmentünk rajzcuccot venni anyuval és kaptam egy csomó mindent *-* Ez az egy jó a sulikezdésben, hogy sok jó rajzcucc van az üzletekben. :D Aztán a 2 órás busszal mentem Lacihoz. Elmentünk Roadra megvenni a jegyeket, de nem kaptunk, majd csak hétfőtől lehet venni. :( Aztán megérkeztünk hozzájuk és bár kicsit kidőltem, de utána jól elvoltunk. Amíg én húztam a lóbőrt, addig Laci bekapcsolt egy filmet és Tomi is bejött, hogy nézze.
Este valahogy betelepedtünk Tomihoz és elővették a régi játékaikat és sztorizgattak, előkerültek a Kinder játékok és 3 db tetoválás. Lacival nekik is ugrottunk, de csak nekem tapadt fel a karomra egy Pókember. A többi sajnos túl régi volt és már nem jöttek le a papírról. Szóval 2 napig egy nagyon menő kék Pókember virított a karomon. xD Aztán este 11-körül Lacival elmentünk a boltba, vettünk 1-1 Topjoyt és egy kis szotyit meg chipset. Egész úton beszélgettünk és tök hangulatosan telt el a séta. Az a jó az egészben, hogy majdnem 3 év után is akármikor, akármennyit és akármiről tudunk beszélni és ez szerintem nagyon fontos. Jó olyan emberrel lenni, akivel nagyon egy hullámhosszon vagy és akár fél mondatokból is érted mit akar, de mindig tud valami új témát felhozni, valami új sztorit mesélni. :) ♥
Már ott jártunk a bejáratnál, amikor egyszer csak meghallottam valami nagy zörgést és szegény Lacira úgy ráugrottam és úgy belekapaszkodtam, hogy a fél mellkasának búcsút is mondhatott. :'D Egy patkány szaladt hátra és utána futott a kutya, az csapott ekkora zajt. Persze utána hallgathattam, hogy milyen kis ijedős és stb vagyok. :P
Közben megbeszéltük a cosplay tervet, mert a novemberi PlayIT-re egy fasza kis páros cp-vel készülünk ^^ ♥ Már el is kezdtem csinálni és most már a dolgok beszerzésén fáradozunk. Remélem sikerül megvalósítani :D Aztán majd Retard blogra úgy is felteszem a fázisokat, meg majd itt is tuti írok róla.
Végül olyan fél 4-körül aludtunk el és olyan negyed 1-kor keltünk. Jóól kialudtam magam és ugye nincs is jobb, mint reggel a szerelmed mellett ébredni.:)

Sajnos a nap gyorsan elszaladt. Voltunk fagyizni és olyan kis nyugis vasárnapunk volt. Pihengettünk, beszélgettünk és ilyesmik. De nekem ez így is remek volt, hisz Lacizhattam. :3 ♥
Végül 8-ra értem haza, anyunak pakolhatnékja támadt, szóval a lakás kicsit másként festett amikor hazaértem. :D De nekem így jobban tetszik. :)

Szóval egyelőre így telnek egyetemista napjaim. Már nagyon várom a keddet, hogy ismét láthassam Lacit. :)
Biztosan jelentkezem a közeljövőben.
Addig is ágyőőő!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése