2013. március 2., szombat

Ma :)

Ma nem sok minden történt. Anyával reggel vásárolni voltunk és vettünk megint néhány új ruhát. Meg befestettük újra a hajamat. 5 melircsíkra egy doboz hajfesték... Utálom a hajamat. Q.Q
Ma egész délután az új oldalammal foglalkoztam, ugyanis újra elkezdtem sztorikat írni. Vagyis inkább folytatom amit elkezdtem. A k-stories-t nemrég töröltem de már nagyon megbántam. Viszont folytatom a Just Friends?!-et, amit úgy egy jó háromnegyed éve hagytam abba. Bár így visszaolvasva nagyon gagyi, de megígértem Tora-channak, hogy folytatom. :D Próbálok kihozni belőle vmi jót. xD
Meg az egyfejezetesek is bénák, de hát ez van.... :"D
Ennyi lennék.
Ha van kedvetek olvasgatni az agyszüleményeimet, kattoljatok ide:
http://sztoriknektek.blogspot.hu/
Amúgy ez a kép agyfasz XDDDDDD ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése