2013. március 11., hétfő

Nagyon hétfő -.-"

Mondhatom jól indult a reggelem. Hétfő volt, suli volt, a lakatomat leejtettem a kapu előtt és nyakig sár lettem. A buszon beállt mellém egy nagyképű paraszt, aki Skrillexet hallgatott olyan hangerővel, hogy én majd' megsüketültem mellette. Azt hitte menőzhet vele, de ránéztem egy ilyen mitakarszteköcsög azzalamosógépzenével fejjel és többet nem mert még csak rám sem pillantani. :"D
Szegény Flot lehordtam a sárga földig, a többiek rettegve néztek rám és ha ez nem lenne elég még fizikából első órán dogát írtunk. Fuck. -.-"
Mindenki szerelmes, jön a tavasz még Stellának is van egy egész aranyos pasija. Persze csak én vagyok ilyen jégszívű nőszemély. Elásom magam asszem. ._.
Nembaj! Legalább az új/régi chates haverjaimmal elvagyok. Végre találtam egy nagyon jó netes bandát. 2 éve nem leltem már normális neveldét. Most Sakurát nevelem. xD Mikre rá nem tudnak venni azok az idióták. xD ♥
Holnap megyünk a szemüvegemért. Tiszta okostojás fejem lesz tőle. Nem mintha eddig nem az lett volna, de így legalább még jobban sütni fog rólam, hogy hülye kocka otaku vagyok. :| xD

Ez a tavasz szörnyű! A sok időjárási macera. Nem csak én nem bírom, de az időseket is megviseli. A faluban az ismerőseink közül csak a múlt és ezen a héten legalább 2-3-an haltak meg, köztük egy 49 éves férfi. Borzasztó! :"( Nagyimat és papát is nagyon féltem. Mind2-en szívbetegek, papa cukor beteg és ráadásul még 69 évesen is kemény fizikai munkát végez. Nem lesz ennek jó vége...

A márciusban csak az Oszake-t és a Zombie Walk- ot meg a  tavaszi szünetet várom + Flonak is venni kéne vmit szülinapjára...

S egy különös álmommal zárom a mai bejegyzést:
péntek éjszaka azt álmodtam, hogy kiesik a fogam. Jobb oldalon az első. Éreztem, ahogy feszít, a kellemetlen nyilalló érzést és végül a vér sós és jellegzetes ízét. Nem igazán tulajdonítottam ennek sok jelentőséget, de amikor szombaton apának kiesett a jobboldali első foga, rájöttem, hogy máglyán égethetnének el és csak a seprű hiányzik a lábam közül. ._.

Hamarosan egy yaoi festménnyel sokkollak majd benneteket! Addig is pá!

4 megjegyzés:

  1. Mért hordtad le szegény Flot?

    És emiatt a bejegyzés miatt, pontosabban eszembe jutott valami, úgy szeretnék mesélni valamit, csak nem akarom ide leírni. De úúú, de szeretnék beszélgetni veled :')

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem volt különösebb oka, reggelente mindenért ölök :"D

      Skype-od van? Ha gondolod ott beszélhetünk majd, de a címemet e-mailben adnám meg. Írj, ha gondolod :D (dkykky@gmail.com) Olyan rég beszéltünk T__T

      Törlés
    2. xDD

      Van, máris írok :)

      Törlés