2019. július 21., vasárnap

Júliusi helyzetjelentés

Sziasztok!
Elég rég jelentkeztem, pedig megígértem, hogy a hónapfordulós vacsi, az Oszake és a paintball után beszámolót tartok. Nos, mivel rólam beszélünk természetesen nem úgy alakultak a dolgok, ahogy azt terveztük. A pizzázás jó volt, tele ettük magunkat, aztán mentünk is Laciékhoz, a szokásos pénteki vízipipa partyra.
Az Oszakéra végül nem mentünk, mert se pénzem, se kedvem nem volt hozzá. Választanom kellett, vagy az Oszake, vagy a paintball. Mivel az előbbin már sokszor voltam, a paintball meg új lett volna, ezért természetesen a paintball mellett döntöttem. Egyébként sem lett volna türelmem az emberekhez, mert hétfőn mennem kellett a Klinikára és nem voltam szociális hangulatban. Féltem, hogy valami komolyabb bajom lehet, hiszen anyának is hasonlóan kezdődött és rá 4 hónapra már halott volt. Szóval nem kicsit voltam ideges és a paintball sem pont úgy alakult, ahogy azt elterveztük. Természetesen mindig van, aki az utolsó pillanatban szól, hogy ő még se jön, de egyszerre 3-an is megcsinálták velünk, szóval elég mérgesen értünk oda.

De amilyen rosszul indult, olyan jól alakult. Az én csapatom nyert 5-0-ra és senki sem talált el. Szegény Laci, a névnapos, meg szanaszét lett lőve-egy retardált csapattársának hála-és a vesztes csapatban volt. xD Jól belilultak és feldagadtak a találatai, másnap pedig korán reggel indulni kellett a klinikára. Szegény még a lábát is jól beütötte, szóval alig bírt másnap elvánszorogni velem a kórházba. Egy ismerős rendezett be oda, de már tőle azt hallottam vissza, hogy nekem cisztám van. Én meg csak bámultam rá, mint borjú az új kapura, hogy ez meg mi a francról beszél?! A pletyka hatalma... Ez már tuti temetett engem. xD
Végül túl estem a vizsgálaton és szerencsére semmi komolyat nem találtak. Egy kis gyulladás volt csak, arra kaptam gyógyszert és már jól is vagyok. Mivel ügyes voltam, ezért Lacitól kaptam egy fagyit(mint egy óvodás xD) és aztán haza indultam. Örültem, hogy nincs komolyabb bajom és még nem kell meghalnom. :"D

Most pénteken voltunk moziban, megnéztük az Oroszlán királyt 4D-ben, meglepően jó volt. Egész szépen ki lettek dolgozva az állatok, bár az éneklős részek nekem nagyon furán hatottak ezekkel a realisztikus állatokkal. Meg aztán így az arckifejezések sem voltak olyan erősek, mint egy mesében. De egyébként egészen jó volt. Ettünk egyet, aztán jöttem is haza.
Laci szobáját festik, meg ablakcsere volt, szóval most egy darabig nem tudunk találkozni.

Apu meg egyre hülyébb és egyre többet iszik és mindig tesz róla, hogy jól megbántson. Szóval rengeteg ideget megeszek miatta és egyre jobban eltávolodom tőle. Ő a felnőtt, nem hiszem, hogy nekem kellene állandóan mindenért felelnem, mindent elintéznem. Segítek, amiben tudok, de folyton csak hárítja rám a felelősséget és állandóan számon kér a pénz miatt. Pedig semmit nem szoktam venni, csak ami kell: ennivaló és egyéb háztartási, tisztasági cuccok. Enni se nagyon veszek magamnak pluszba, nehogy az legyen, hogy költöm a pénzt. Mondjuk így legalább tuti lefogyok. xD
Néha nagyon elegem van belőle, legszívesebben elköltöznék, de aztán amint ez a gondolat megfogan bennem, egyből rosszul érzem magam tőle, mert a másik felem nem akarná még magára hagyni...
Nehéz dolgok ezek.

Hát, ja... Ennyi történt mostanában velem dióhéjban. Még volt azóta 3 megrendelésem, mutatom őket:




Ennyi lettem volna mára.
Pá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése