2019. július 28., vasárnap

Eredmény

Sziasztok!
24-én volt a felvételi ponthatárok kihirdetése. Már nagyon ideges voltam miatta, de 8 óra után 10-15 perccel meg is kaptam az SMS-t, amiben az alábbit közölték velem:

Nagy volt az öröm, sokkal nagyobb, mint 3 évvel ezelőtt. Remélem most már kicsit jobb helyre kerülök és emberként fognak bánni velem. Épp a Pennyben voltunk egyébként Lacival meg az anyujával, mert aznap mentem hozzájuk és bent voltak Debrecenben és felvettek kocsival.
Épp a csokis Pennys fánkomat majszolgattam, mikor meghallottam az SMS hangomat. Persze az ütő is megállt bennem, de hamar meg is nyugodtam.
A baj este kezdődött, ugyanis miután ettem egy kicsit olyan hascsikarás tört rám, hogy azt hittem meg se maradok. Nagyon  rosszul éreztem magam aznap este, valószínűleg a stressz okozta. Pénteken jöttem haza, mert Laci ment Bigához gépet szerelni. Nagyon rosszul voltam a buszon, az eddigi évek alatt egyszer sem voltam ennyire rosszul. Végül nagy nehezen haza vánszorogtam és aznap már nem volt belőlem semmi. Fájt és ment a hasam, gyenge voltam és szédültem. Tegnap már kicsit jobban voltam, de még ma is gyenge vagyok egy kicsit. Csöppet megviselte a testemet a stressz. Biztos, hogy nem kaptam el semmit, mert Laci nagyon érzékeny az ilyen vírusokra és akkor ő már 2x betegebb lenne, mint én.
Amúgy erre a szakra 280 volt a ponthatár, ami 7-el rosszabb, mint tavaly. Nekem 382 pontom volt, de így is azt hittem, hogy sokkal jobban feltolják a ponthatárokat, miután azt olvastam,hogy egészen jók lettek idén az érettségik. Na, mindegy. Bejutottam és az a lényeg.

Hamarosan megyünk is kiiratkozni arról a borzalmas helyről, amit egyetemnek csúfolnak és akkor egy bajjal beugrunk az állatkertbe is, mert pont arra van.
Augusztusban pedig megyünk pár napra nyaralni Lacival, még eléggé hezitálunk Miskolctapolca és Szeged között, de úgy látom, hogy az előbbi felé húz jobban a szívünk. Majd még kiderül. :)

Nagy vonalakban ennyi történt az elmúlt időszakban.
Hamarosan jelentkezem.
Pá! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése