2019. május 17., péntek

PlayIT 2019 Debrecen-beszámoló

Üdv!
Kicsit  megkésve bár, de törve nem, elhoztam nektek a beszámolómat arról, hogy milyen volt az idei
PlayIT Debrecenben. Most nem vittem ki cosplayt, a faunomra ráférne egy igazítás, és valahogy most nem volt kedvem hozzá. Lacival és a haverjával, Bigával mentünk. (Eredetileg Bigga, de hát ezt valaki mondja már ki úgy, hogy nem hangzik bigának xD). Úgy volt, hogy a kapunyitás 10-től van, de tanulva az előző 2 PlayIT-ból kicsit később érkeztünk. A jegyünk már megvolt, csak be kellett menni. Úgy volt eltervezve, hogy Biga felvesz a kocsijával, de a buszom késett kb. 10-15 percet, szóval idegbetegen rohantam a megálló felé, ahol megbeszéltük, hogy felvesz. Sehol senki. Ekkor hívott Laci, hogy Biga elaludt, mert egyébként eléggé beteg volt. Nagyon messze lakik Debrecentől, nem akartam rá várni 40-50 percet, szóval visszamentem a buszvégre és felpattantam egy buszra, amiről tudtam, hogy megáll a Kassain. Ekkora nyomorék buszsofőrrel sem találkoztam még! Nem voltam így is elég idegbeteg, ő még rátett egy lapáttal...  Kiadta a jegyet, majd közölte, hogy csak akkor áll meg, ha lesz felszálló. Mert ez nem helyi járat. Ja, nem helyi, de megáll a Kassain és kötelessége a jelzésemre megállni a buszmegállóban. Végül nem lett semmi, de már készültem rá, hogy rendőrt hívok, ha úgy van. Laci a buszmegben várt, neki kidühöngtem magam. Igazából a buszsofőr arroganciája nyomta fel bennem a legjobban a pumpát, a többi csak előkészítés volt.


Végül kb. 40 percnyi üldögélés után megérkezett Biga, úgyhogy dél előtt pár perccel bejutottunk a rendezvényre. Hát, meglepődtem azon, hogy milyen kicsi... Fele annyi dolog sem volt, mint eddig és (a mi nagy örömünkre) alig volt valaki. Jó volt, hogy nem gázolt át rajtam minden egyes percben egy 10 évesekből álló megvadult csoport. Lehet, hogy az első hullámmal ez megtörtént, de mi már ez  nem értük el (szerencsére). A kevés látogatónak köszönhetően a fiúk mindent ki tudtak próbálni, amit csak akartak. Beat sabereztek, már VR játékokkal is játszottak, Fifáztak, autó szimulátoros cuccba ültek, Loloztak stb. Én nem kifejezetten tartottam igényt a szétizzadt VR szemüvegekre és nem is szívesen hadonásztam volna ott mindenki előtt. Nagyon szégyellős tudok lenni. xD De főleg a párás, meleg benti levegő és a szemüvegben izzadó kockák látványa tartott vissza. :'D De így is jól szórakoztam. Vettem a Gruból egy nagyon retardált unikornis plüsst, Laci fülest vett, Biga is plüsst és egy bögrét.

Teljesen a rendezvény végéig maradtunk, nagyon kis családias volt a hangulat.Igaz, hogy a reggel nagyon rosszul indult, de utána minden jóra fordult.Ezután Biga elvitt minket Lacihoz, leültünk vízipipázni. Úgy elbeszélgettük az időt, hogy 11 után döbbentünk csak rá arra, hogy milyen késő van. Laci inkább marasztalta Bigát, ne vezessen ilyen későn fáradtan és kicsit betegen. Szóval szilveszterhez hasonlóan ismét a földön aludt Laci szobájában. Ez már nem volt annyira bizarr, mint elsőre. xD De azért remélem nem sokszor ismétlődik meg. Ő Laci eddigi legjobbfej haverja, de már kicsit sok volt belőle. Nem bírom én ilyen sokáig elviselni az embereket. :'D

Mindent összegezve ez volt a 2. legjobb PlayIT-m. :D
És képzeljétek, mérföldkőhöz érkeztem: meglett az 5000 like a Retard Művek Facebook oldalán! :D Év elején eldöntöttem, hogy idén meglesz ez a szép szám, de nem gondoltam volna, hogy ilyen hamar! Nagyon örülök neki! Ennek örömére nyereményjátékot hirdettem, melyről részletesebben a képre kattintva olvashattok.


Ennyi lettem volna mára, jövő hét szerdán megyek felvételizni. Már most rettenetesen izgulok. xD Szerintem legközelebb arról olvashattok. Szurkoljatok. :'D

Pá! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése