2019. április 11., csütörtök

Himitsu-A Pokol úrnője képregényem első fejezete

Yo!

Képzeljétek, kicsit több, mint 1 hónap alatt elkészítettem az új képregényem első fejezetét. Büszke vagyok magamra, mert ilyen nagy falatba még nem vágtam a fejszémet. Már több, mint 80 oldalnyi Retard képregényt rajzoltam meg ugyan, de havonta csak 1-2 oldalt (ha) készítettem.
Most meg egyből 1 hónap alatt 13+1 oldalt és még a borítót is megcsináltam. Igaz, hogy tudnék még mit ügyködni rajta, de meg kell húznom egy határt és kicsit minimalistábbra venni a stílust, mert máshogy nem lesz időm rá.
Itt a borító és alatta az olvasásra nyomva el is tudjátok olvasni a kész fejezetet.


Ez most csak egy gyors bejelentő bejegyzés volt, egyébként sem történt velem semmi érdekes.
Még jelentkezem.

Pá! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése