2019. január 15., kedd

Szilveszter, szánkózás és egyéb

Halihó!

Mindenkinek utólag is B.Ú.É.K.! Végre lezárhattam ezt a borzalmas évet. Remélem a jövő kicsit jobb dolgokat tartogat nekünk...
A szilveszterem viszont elég jól telt, Laciéknál voltunk, ott volt Tomi, Laciék 2 uncsi tesója és Laci egyik haverja. Igaz, hogy egész éjszaka Rizikóztunk, amit ki nem állhatok, de így is jó hangulatban telt el az új év. Bár a többiek megfogadták, hogy velem soha többé nem Rizikóznak, de nem tehetek róla.. utálom azt a játékot. xD
Egészen reggel 7-ig fent voltunk és tök jó volt minden. Szerintem ez volt az eddigi legjobb szilveszterünk. Bár az alvás kicsit furán alakult, mert Tomi és Laci haverja nem akartak egy szobában aludni, így a srác nálunk aludt Laci szobájában a földön. :"D Kicsit fura szitu volt nekem, de a végén már annyira álmos voltam, hogy nem érdekelt.


Azóta eltelt 2 hét és leesett a hó. Amit még mindig kislányos örömmel konstatálok, mert bennem van a régi érzés, hogy hó, akkor szánkó! Persze már elmúlt a gyerekkorom, fel is nőttem, de valahogy a gyerek minden rossz ellenére is mélyen bennem él. Azt hiszem addig leszek képes elviselni az életet, amíg ezt a gyereket ki nem irtják belőlem. Szerintem Laci tudja ezt. Még ha nem tudatosan is, de érzi, hogy a gyermekibb énem próbálja elvinni a vállán a fiatal felnőtt énem összeomlott maradványait. Szóval jól gondoljátok... Elvitt szánkózni! Legalább 4-5 éve nem voltam és nagyon örültem neki, hogy felajánlotta. Apa előkereste a padlásról a szánkót, felvettem anya régi síruháját, Lacit is beöltöztettük és kezdődhetett a móka!
Feltett szándékunk volt elmenni a szánkó dombra, ami jóóó messze van a házunktól. Laci végig a szánkón húzott, nagyon élveztem. A dombon csak ketten voltunk és mint két gyerek fel-le
rohangáltunk a dombra, csúsztunk, visítottunk(főleg én) és dobálóztunk, fetrengtünk a hóban. Sötétedés előtt elindultunk haza és 2 órányi hóban fetrengés és szánkózás után fáradtan, kipirult arccal érkeztünk meg. Jól átfagytunk, ezért főztem kakaót. Amikor gyerek voltam anya mindig főzött kakaót a szánkózás után. Ezt a hagyományt tovább fogom vinni. :)
Szóval nagyon jól éreztem magam. Hétvégén ismét szánkóztunk egyet, Laci elhúzott a latyakon a boltba. xD Itt már kicsit jobban megizzadt, mint amikor még minden csupa jég és hó volt. De hűségesen húzgálta a hátsómat a szánkón. ♥

Közben azért beütött egy kicsit a gebasz, mert Pöszi megbetegedett. 6 napig nem tudott kakilni és ez egy gekkónál nagyon súlyos dolog. Ha elzáródnak a belei, akkor abba bele is pusztulhat. A legközelebbi hüllőszakértő meg kb. 2,5 órányi vonatútra van innen. Szóval magamnak kellett meggyógyítanom. Meleg vizes fürdőt vett naponta 2x, masszíroztam a pocakját és paraffin olajat csepegtettem a szája szélére naponta 3x3-at. Ez a kúra kb. 2-3 nap alatt meghozta az eredményt. Már nagyon aggódtam, aludni se tudtam. Féltem, hogy őt is elveszítem és azt már nem bírnám ki. Szerencsére a gekkók szívós kis állatok, szóval helyre jött. Bár pár napig fújt rám és csóválta a farkát, de azóta szent a béke. :)
Közben új bújókat is csináltam a terráriumába, amik nagyon tetszenek neki. Sokkal többet mozog és boldogabbnak tűnik. Nincs folyton a bújójába visszahúzódva, hanem egész este mászkál.
Itt egy kép a régi és az új terrárium berendezéséről:

És 2019 legelső rajza:

Eldöntöttem, hogy 2019 a gyökeres változások éve lesz. Lassan többet tudok majd mondani erről is. Addig is lecserélem már a desingt és igyekszem havonta 2-3 alkalommal írni. A tavalyi évben elég sok kihagyás volt a blogon, de ezt szerintem most elnézitek nekem...
Hamarosan írok.

Pá! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése