2018. augusztus 10., péntek

Megrendelési mizéria és suhanás

Yo!

Mint láthatjátok új a design és bevezettem ezen a blogon is az oldaltörést. Most már rá kell kattintani egy-egy bejegyzésre, ha el szeretnétek olvasni. Így sokkal kisebbek a bejegyzések és átláthatóbb az oldal. Visszamenőleg nem csinálom meg, de mostantól így fogok blogolni.

Mivel 2 napja dolgozom folyamatosan egy megrendelésen és egy pöppet kiakaszt az egész, így úgy döntöttem, hogy kiadom magamból mi bánt. Maga a meló nagyon jó: egy párnak kell megrajzolnom az esküvőkére az eljegyzés történetét képregényben. Meglepően összeszedettek voltak, elküldték a történetet, a helyszíneket, képeket magukról. A nővel semmi gond nem volt, elsőre tetszett neki a karaktere, de a férfi más tészta.
Noha nem ismerem őket, de valahogy így látom a szitut: adott egy 30 évei közepén járó, kopaszodó, csúnya férfi, akinek szemlátomást sok pénze van. Megkérte a kezét egy nála fiatalabb, viszonylag csinos és helyes nőnek. Itt kezdődik az én problémám: írtam, hogy a pasi csúnya és tényleg az. Nehéz egy félig kopasz embert átültetni képregénybe főleg úgy, hogy ő maga se tudja mit akart. Először kezdte azzal, hogy legyen realisztikusabb, utána legyen idealizált, ezután legyen férfiasabb, és végül mangás. Nem maradtam annyira a mangás stílusnál, mert féltem, hogy a skiccek alapján nem fog neki tetszeni. Úgyhogy a felsoroltakból próbáltam összegyúrni a karakterét-szerintem elég pofás lett és megragadtam a karaktert-,de természetesen ez sem tetszett.


Kérek mindenkit, hogy aki nem tudja elfogadni magát, az ne kérjen képregényt magáról, mert ha lehozom a csillagokat az égről az sem fog tetszeni. És a vicc az, hogy elvileg a nők a hiúbbak, de a csajjal semmi gond nincs, ez a kopasz, nagy orrú csávó variál állandóan. Legszívesebben közölném vele, hogy figyi: ha nem akarsz egy hosszú hajú bishi istent, akkor nem tudok mit kezdeni, ezt lehet belőled kihozni, mert ronda vagy, mint a bűn. Látom, hogy zavarja, mert a csaj meg helyes, de nem tudok vele mit csinálni. Ha ilyen,akkor ilyen. Kicsit furának érezném, ha hajat rajzolnék neki... xD
Volt még egy hasonló eset, amikor esküvői képet kellett lefestenem. A menyasszony...  nos... nem tudom szépíteni, biztos volt vagy 130 kiló. Erre a megrendelő nem kérte a képet, mert túl kövér lett az arca az arának. xD Pedig eskü szépítettem is rajta, de ha 130 kiló, akkor 130 kiló... xD Áhh... :'D
Szóval ha zavar, hogy vékonyak, kövérek, kopaszok, nagy orrúak, stb. vagytok, akkor ne kérjetek ilyeneket, mert az alkotó idegeit szétcseszitek és esetleg halálra lesztek sértve, ha egyszer robban a dolog...  :'D
Pedig amúgy karakteres és könnyű lenne rajzolni, ha nem akarná a karakterjegyeit eltussolni, de ha meg full manga az egész, akkor meg nem tetszik neki, mert nem elég férfias. xDDD Pls. ne.

No, másik téma: 2 napja megjött az új görkorim. Idejét sem tudom, hogy mikor volt nekem új görim, de nagyon élvezem. 9500-ért vettem, ami nagyon jó ár érte és 1 nap alatt ingyen kihozták. Nagyon meg vagyok vele elégedve. A másikat is nagyon szerettem, csak az volt a gond, hogy 4 számmal nagyobb volt a lábamra és nehéz volt. Nem lehet állítani, így a 39-es lábam csúszkált a 43-as koriban. Az új viszont állítható és sokkal jobban gördül, mint a régi. Meg kellett szoknom, az első út vele nagyon nehézkes és szenvedős volt. Az utak sem a legjobbak, az utcánkból még a régi, jól megszokott korimmal is nehezen tudtam kijönni. Az új viszont kisebb, könnyebb, gyorsabb, így teljesen máshogy kell benne egyensúlyozni. Nagyon ingatag voltam, de azért arra büszke vagyok, hogy nem estem el vele így sem. Nem néznétek ki belőlem-igazából Laci is csodálkozott-,hogy milyen jó az egyensúlyérzékem. Az első jégkorizásnál se estem el és hamar belejöttem. Szeretek suhanni akár az aszfalton, akár a jégen.

Tegnap ismét neki vágtam, mert muszáj pár alkalmat végig szenvedni, hogy megszokjam. De tegnap már egy fél órás nagy kört tudtam tenni az utca körül és igaz, hogy az aszfalt rossz minőségű volt és kirázta belőlem a lelket, de a jó részen már gyorsan jöttem. Nem merek még úgy száguldozni vele, mint a régivel, mert még kicsit ingatag az állásom, de még 1-2 alkalom és olyan lesz, mintha rám öntötték volna. A régivel is pont így volt. A kis öreg korimat eltettem szépen becsomagolva, mert pótnak még jól jöhet és sok szép emlék fűződik hozzá. Tavaly még anya is felvette, de szegénykém nem igazán tanult meg benne suhanni, mert apával ketten tartottuk, hogy ne essen el. :'D

Így néz ki az én szépségem:

 A régi és az új egymás melltett. Tegnap lemértem és a régi 3,5 kg együtt, az új csak 2 kg. 

Szóval ennyi voltam mára. Kicsit kiírtam magamból a dühömet és most folytathatom, mert 14-re ígértem a megrendelést. A csávó sikeresen elvette tőle a kedvem, amúgy is nagyon pepecs meló, tegnap az egyik oldallal kb. 6 órát kínlódtam. De persze nem jó. xD Ehhhh...

Na, pá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése