2018. július 10., kedd

Mi újság errefelé?

Yo!

Tudom, hogy  régóta nem jelentkeztem, de nem akarlak benneteket állandóan a kiborulásaimmal terhelni. Így hát vártam egy kicsit, hogy legyen miről írni és ne is legyek olyan borzasztó állapotban.
Nos, az elmúlt, majdnem 2 hónap során nem sok minden történt velem, de azért nagy vonalakban megosztom veletek.
Túl vagyok a vizsgákon is, és a történtekhez képest elég jól sikerültek. Sok 4 és 5 lett. :D

Egy este nagyon kiakadtam és írtam a volt pszichológia tanáromnak, hogy tudna-e esetleg segíteni. Kiderült, hogy a suliban van lehetőség pszichológiai beszélgetésekre, csak nem nagyon hirdetik, mert így is tele vannak. Úgyhogy hetente egyszer egy órát beszélgetünk és majd kiderül, hogy segített-e. A mostani alkalmat lemondtam, mert nem éreztem magam túl jól. Erről majd később...

Életemben először voltam 4D-s moziban, a Jurassic World 2-t néztük meg. Iszonyúan jó volt maga a film is, de így ezekkel a hatásokkal még élvezhetőbb volt. Mindenkinek ajánlom, mert tényleg óriási élmény. :D

Június 29-én ünnepeltük Lacival a 4,5 éves évfordulónkat. Olyan különösebben nagy feneket nem kerítettünk a dolognak. Azt vettük a másiknak, amire szüksége volt. Én egy pénztárcát vettem neki, ő pedig bejött velem egy ékszer üzletbe és választhattam magamnak fülbevalókat, mert az egyik piercingemből kiesett a kő. Mivel nagyon olcsók voltak a fülik, így két szettet is választottam. Most már teljes a királykék és van egy új fehér köves garnitúrám is. Összesen 5 fülpiercingem van, de szeretnék még egyet csináltatni a közeljövőben.
Ezután együtt töltöttük néhány napot. Örültem,hogy már ilyen régóta vagyunk együtt, de az év más napjain is ugyanúgy szeretjük egymást, szóval ez a nap különleges volt, de nem éreztem, hogy annyira fel kellene fújni.



Múlt hét vasárnap(07.08) Lacival, a szüleivel és Tomival elmentünk a Tiszafüredi Halasnapokra, ahol fellépett a Tankcsapda is. 1300 Ft-ért nagyon olcsó volt ez a koncert, tekintve, hogy az év végi TCS koncert 5000 Ft szokott lenni. Úgy volt, hogy 2 napra megyünk,de Laci apukáját nem engedték el a munkahelyéről, szóval csak vasárnap reggel indultunk. Különösebb programterv nem volt. Megnéztünk egy szénbányát valahol a hegyek között, autókáztunk össze vissza, aztán bementünk a poroszlói Ökocentrumba. Én már harmadjára jártam ott, de azért még mindig jó volt.
Bár nem siettünk, de még így is 5 óra előtt végeztünk az Ökocentrumban és a koncert fél 10-kor kezdődött. Laci apukája megkapta a szállásuk kulcsait a főnökétől, mert ők pont Tiszafürednél dolgoznak. Úgyhogy visszamentünk a szállásra, a fiúk sakkoztak és közben eleredt az eső. Szerencsére 7 óra után elállt és olyan 8-körül odamentünk a fesztiválra. Elég nagy rendezvény volt. Hosszú bazársorral és rengeteg felülős játékkal. Volt 2 dodzsem, pörgő forgó dolgok és sok céllövölde. Mondtam Lacinak, hogy nyerjen már nekem valamit. Felfújta magát és elindult a bódék felé, mert a nősténynek kellett a préda, szóval a hím ment neki vadászni valamit. xD
Végül Tomival közösen nyertek nekem egy kacsintós-puszilós párnát.
Ezután elmentünk a bazársorra és 2000 Ft-ért vettem egy Leanderes pólót. Igaz, hogy nem eredeti, de az annyira drága a postával együtt, hogy egyszerűen nekem nem éri meg. Az új zsákmányokkal felpakolva mentünk a színpadhoz és nemsokára kezdetét vette a koncert.
Az első fele nagyon nem volt jó, egy hülye részeg állat állandóan letapizott, a nője segge becuppantotta a lábamat, hátulról meg egy csaj állandóan rátámaszkodott a táskámra. Mozdulni se tudtam. Végül Lacinak sikerült átcuppantania egy másik helyre, ahol kulturált emberek voltak. Onnantól már jól éreztem magam.
Persze egész nap szomorkás volt a hangulatom, mert mindig eszembe jutott, hogy tavaly még anyáékkal mentünk a szerencsi fesztiválra. De azért próbáltam nem állandóan szomorú lenni, ami nem mindig sikerült.
Hajnali 1 óra volt, hogy visszaértünk Laciékhoz és egy alapos fürdés után másnap délig fel sem keltünk.

Hétfőn este mekiztünk egyet, aztán hazajöttem, mert hát úgy volt, hogy ma megyek a pszichológushoz.
De valamiért nem tudtam aludni, fájt a hasam és úgy be van durranva a lábam, hogy alig bírok menni. Valószínűleg megzúzódott és észre sem vettem. Vagy csak meg lett erőltetve. Nem tudom, de az biztos, hogy úgy lüktet, hogy jojózik tőle a szemem. Úgyhogy írtam neki egy SMS-t,  hogy a randi le van fújva és inkább pihentem.

És van még egy új szépségem, Sophie. Nemrég megérkezett a műhaj is, szóval mindkét lányomnak csináltam új parókát, csak még meg kell őket normálisan vágni, mert a frufruk elég kószák. Apuval csináltunk nekik egy óriási házat és most jobb életük van, mint nekem. xD ♥
Balról: Lucy és Sophie

Dióhéjban ennyi volt az elmúlt időszak történése. Ebben a hónapban még menni akarunk Lacival nyaralni, szóval biztos jelentkezem még.

Pá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése