2017. április 14., péntek

Itt vagyok, ragyogok!

Halihó!

Ezt rajzoltam pihenés végett :D
Az áprilisi tréfa után nem is jelentkeztem, de írtam már, hogy eltűnök egy kis időre, mert a múlthetem egy katasztrófa volt. Minden nap csak tanultam és rajzoltam, mert a rajztanár kitalálta, hogy vigyük be neki az eddigi munkáinkat, szóval egy perc pihenőm nem volt. Még Lacival se tudtam találkozni.
Aztán nagy nehezen eltelt az a hét, pénteken túlestem a ZH-n, amire egész héten tanultam és úgy érzem egészen jól sikerült.
Aztán szombat-vasárnap itt voltunk és hétfőn meg kedden itthon voltam és rajzoltam meg animéztem. Nagyon kellett már a pihenés.
Szombaton összefutottunk az Oszakés csapattal és elmentünk biliárdozni, bár Lacival kicsit
összevesztünk, de később kibékültünk, szóval egészen jó hangulatban telt el a szombat.
Kedden Laci levágatta a haját, amiért kitört a 3. világháború otthon, szóval igyekeztünk elkerülni az anyuját és igaz, hogy szerdán ott aludtam, de csak este 9-re értünk hozzájuk, addig inkább Debrecenben mászkáltunk. Most ő fog jönni és itt maradhat vasárnapig, remélhetőleg lesz egy pár nyugodt napja.
Most éppen készülődök, mert Zsomival és Lacival császkálunk egyet a városban. Csak bejelentkeztem már így 2 hét után, hogy még megvagyok és nem tűntem el. xD

Majd még írok. Legyetek jók!

Páá! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése