2016. november 1., kedd

Kicsit könnyebb...

Üdv!

Nos, a sulival továbbra is hadi lábon állok, a zh-im istentelenül sz*rok lettek, maradjunk annyiban. Sajnos nem tudok másik szakra átmenni, max földrajzra, de az nagyon a végső megoldás lesz.
Hagyjuk most a sulit, torkig vagyok vele és utálom. xD

Lacival egészen jól elvagyunk, egyszer veszekedtünk csak és az sem volt olyan, mint az előzőek.
Bár múlthét előtt mind a ketten betegek voltunk, szóval csak vasárnap találkoztunk. Beugrottunk egy filmre a moziba, a 7 mesterlövészt néztük meg. Annyira nem jött be, de legalább együtt voltunk egy kicsit.
Én annyira beteg voltam, hogy egy hetet ki is hagytam. Pénteken be akartam menni, de amikor anya meghallotta a telefonba a hangomat, akkor nem engedett el. Mondjuk jól is tette, még most sem vagyok 100-as, pedig nem szoktam ilyen sokáig beteg lenni. ._. Valami nagyon makacs vírus lehet. :/

Képzeljétek el, felismertek 2x! :O Retardon van egy lány, aki mindig lájkol mindent és ő volt az, aki PlayIT-n odajött hozzám egy fotóra. Éppen mentünk Laciékhoz és láttam, hogy ott van a buszon, mert Laci ismeri is látásból. Este egy üzenet fogadott, hogy látott minket a buszon és milyen tök jó, hogy arra jártunk. Hát ez nagyon jól esett. :D Utána meg egy este egyedül kellet vonatoznom, mert Al nem jött suliba és a 19:44-es vonaton már vannak fazonok, szóval kerestem egy csajt, aki mellé beültem. Pink volt a haja és ismerős is, mert a suliban láttam már. Azonnal szóba elegyedtünk, nagyon jófej volt. Egyszer csak random felhozta, hogy ugye én csinálom a Retard Műveket? Mert ismerős voltam neki a suliban és ezért rám keresett és akkor látta, hogy tényleg én vagyok Risa. Öcsém, olvadtam, mint Kisame. :D
Végig dumáltuk az utat és örültem , hogy nem volt semmi baj, mert eléggé félek este egyedül vonatozni...

Aztán egyre közeledett a 26-a és a fogorvos... Iszonyatosan féltem, mert ugye az előző bejegyzésben leírtam, hogy lehet ki kell húzni vagy gyökérkezelik. Ez a két opció volt felvázolva nekem. 10-re kellett menni és Laci nagyon cuki volt, mert elbuszozott hozzám, hogy elkísérjen a dokihoz. Ez nagyon jól esett és meg is nyugtatott egy kicsit. Végül 45 perc várakozás után behívtak, a szívem a
torkomban dobogott. De nem a férfi dokihoz kellett menni, hanem a felesége is ott rendelt, mert egyedül nem bírja a sok beteget. Szóval a nőci mondta, hogy szerinte nem is olyan vészes és kaptam egy szurit, csak egy volt a baj: nem hatott.Elkezdte fúrni és a szokásos fájdalom... De látta, hogy fájt és beadott még egy szurit. Na, akkor már azt se tudtam, hogy hol van a szám. Kifúrta és betömte. Ennyi volt. Meg sem éreztem. 4x-re tömik a fogamat, de ez volt az első alkalom, hogy nem fájt.Ezt is megéltem! :'D
Bár már mindenki aggódott, mert elég sokáig tartott és 11:40 után jöttem ki. Leadtam a drótot anyunak és megnyugodott, én meg fel voltam dobva, hogy megmenekült a fogam. Pedig mennyit depiztem miatta! xD
Aznap Laci ott aludt nálunk, mert másnap elmaradt a matekom és csak délutánra mentem. Ezután volt a pink hajú csajos vonatos sztori. Fő a lineáris történet vezetés. xD De tök jó volt, hogy itt aludt. :D Örültem neki, hogy megengedték. ^^

Ezután jött a hosszú hétvége. Szombaton mentem hozzájuk, akkor megköszöntöttem, mert másnap szülinapja volt. Egy koponyás oldalláncot kapott tőlem és aznap voltunk 2 évesek és 10 hónaposak. Durva :D
Másnap tököt faragtunk, vagyis én felrajzoltam a cuccokat a tökre és a két fiú meg kifaragta. Addig én játszottam a kutyával meg Tomi nyusziját simogattam. Jó volt. :) Az idő is szép volt, kint voltunk egy darabig. Lacival játszottunk egy nagyon kemény tenisz  meccset xD.
Aztán 5-re jött Laci családja szülinapozni. Tankcsapdás tortája volt. :) Jól bekajáltunk és miután elmentek segítettünk összepakolni és utána filmeztünk.
Másnap bementünk Debbe, mert a két kocka játékot vett magának. Miután beszereztük ami kellett, elmentünk egyet pizzázni. Szerintem finom volt, bár ezek szerint valami mégse stimmelt vele, mert Lacinak utána fájt a hasa. nekem meg ment. xD
A tökünk :D

A tök és én :D

A tök sötétben :D Mi menő már! :)

A kis szülinaposommal ♥


Utána hazajöttem és ma egész délután a Kindred cp-t csináltam. Készen lett a pata. :)
Jövőhét szombaton Milloween. Remélem addig elkészülök mindennel. Ha érdekel a cp készítése, akkor kukkantsatok be a Retard blogra-->

Na, ennyi volt a történés mostanában.
Pá! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése