2015. június 9., kedd

11.C- A röpi ászok gyülekezete xD

Ahoy!
Rég nem írtam és nem volt okom arra, h ne tegyem, mivel jó sok dolog történt velem. Jók is, de főleg csak rossz. Rengeteg veszekedés Lacival és még rosszabb... Na, de erről nem akarok bővebben nyilatkozni. Ma a rossz ellenére is volt egy kis fénysugár az életembe.
Mert mit csinál a 11.C lusta lány csapata, -akik amúgy tesin csak röpizni hajlandóak- ha nincs kedvük már órán ülni? (főleg matekon meg fizikán XD) Természetesen benevez a Megyós hét nevében meghirdetett röpi versenyre. Olyan jól megy a röpi, h a tesi tanárunk be akart nevezni minket az olimpiára... Hát, na.. Képzelhetitek xDD De mivel nem a játék milyensége a lényeg, hanem maga a játék és amúgy már magunkhoz képest egész sokat fejlődtünk, így hát miért ne?! Eleinte még csak 2 db 6 fős csapat játszogatott 4. órában (megjegyezném, hogy 3. óránk tesi volt, ahol kitalálhatjátok, h mit csináltunk... xD) aztán egyre többen lettünk. Végül előkerült egy tesi tanár is, aki levezényelte az egészet. Mindenki mindenkivel játszott, összesen 6 csapat volt.Tök jól szórakoztunk az elején, egész
jól is álltunk. Aztán jöttek a döntők. A bronzért kellett játszani egy csapat fiúval. Nem is lett volna baj, csak ezek ilyen kigyúrt állatok voltak és ahogy hallottam, a suli egyik legjobb röpis csapata. Na, tessék. Már a kaka be is csúszott mindenkinek a bugyogójába. Nem szokásom megijedni a hímektől, de ezek között tényleg voltak szép nagy példányok. Nálam jóval magasabb (kb. 180 cm) és tényleg izmosak voltak. Főleg az egyikőjüktől nagyon berosáltam. Ott álltam vele szembe és jött a labda. Ő is és én is ugrottunk érte. Átdobta, de én nem hagytam magam és visszaütöttem. Igaz, a szívem majd kiesett a helyéről, amikor az a nagy benga állat közeledett teljes erőből felém és csak egy nyomi itt-ott lyukacsos háló választott el tőle. ._. A szervájába meg bele se mertem nyúlni. xD De még így is 13-15 -re vertek el bennünket, ami nem is rossz. Igazából ellazulták a dolgot és a szervákat úgy elütötték, h életveszély volt a lepattanása is. :"D Ezért szereztünk jó pár pontot. Meg na.. azért nem hagytuk magunkat. Bár még Faragó is remegett. >< Féltettük a testi épségünket, mert nem igazán hatotta meg őket, hogy lányokkal játszottak. :'D
De végül 4.-ek lettünk, ami szerintem kész csoda, főleg h cések vagyunk, ami egy külön antitesi állatfaj. xD

Aztán nem volt 6. óránk.
Felmentem Petráékhoz, mert menni kellett az üzemorvoshoz a meló miatt és az anyukája felajánlotta, hogy elvisz engem is. Megebédeltünk, beszélgettünk. Tök jó volt. Aztán ugye elmentünk a munkahelyere... A drága doktornő 20 perccel később kezdett és olyan szinten lassú volt az asszisztensével együtt, hogy egy ember legalább 15-20 perc volt. Pedig csak szemvizsgálat volt, vérnyomás mérés és meghallgatta a mellkasom. Meg beírta az adataimat és ezt 20 perc alatt... Omg. ._. Na mind1. Aztán felmentem anyuhoz és ott maradtam, mert elkezdett szakadni az eső. Nagy nehezen jöttek az emberek fel anyuhoz leadni a papírokat, erre egyszer csak 4 óra után megszakadt a lánc. Ott ültünk 4:45-ig, amikor is anyu egy telefonálás után megtudta, h a doktornő a hátralévő 5 embert elküldte, mert ő csak 2-től 4-ig van ott és nem akar túlórázni. Azt a semmire kellő, lusta mindenét az ilyennek... -.-
És ugye nem is egy olyan útba eső helyen van, szóval aki kibuszozott a 40 fokba Debrecenből és később jött, mert mondjuk 7 órája volt és nem jutott időben sorra, az megszívta. Nem tudom az ilyen mit érez. .__. Remélem ezek után hamarosan rosszat...

Szóval jó későn értünk haza, annak ellenére, h már 12:20-körül végeztem.
Aztán jött a sokkkkk.... Jól bedepiztem. Ekkor jöttek nagynénémék meggyet szedni, mert olyan sok van, h ránk rohad az egész termés. Eleinte nem voltam túl társalgós kedvemben, de egy kicsit feloldottak és aztán tök jókat nevettünk. Még pöszmétét meg ribizlit is szedtek.

Hát, ennyi lenne a mai nap.
Pá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése