2014. augusztus 5., kedd

Boldog névnap :D

Üdv! :D
Ma van a névnapom és olyan sokan megköszöntöttek :D Facebookon, telefonon, sms-ben, élőben. :D
Anyuéktól cipőt kaptam, Lacitól pedig egy szuper könyvet (Stormdancer) és egy Milka bonbont. :) Laci anyukája pedig tegnap köszöntött fel, ugyanis tegnap ott voltam és kaptam tőle egy Toffifeet. :D
Életem első névnapja, amit a szerelmemmel töltöttem. :D Nagyon szuper volt. Csinált anyu gyrost, de nekem kellett megsütni a krumplit. Az eleje megégett,a közepe sületlen volt, de az utolsó adagok jók voltak. xD De Laci megette. Egy hős :'D ♥
Torpedóztunk xD Szegénynek megmutogattam az összes régi lányos játékomat. :'D Kivasaltam az Itachi parókáját, itt menőzött benne. >o<

 Ezt pedig Krenaiomtól kaptam :3 Nagyon cuki, hogy gondolt rám. Köszönöm neki <3 :D
Igazából ennyi lenne. Azt hiszem még ma éjszaka elkezdem olvasni a könyvet. Nem sokat olvasok, mert nincs rá időm és energiám, de ha egyszer én rászabadulok egy jó könyvre, azt le nem teszem. :D
Lesz mire rászabadulni, 493 oldal a könyv. :3
Nyah, jóccakát! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése