2019. november 7., csütörtök

Tökölés, új terrárium és rajzözön

Halihó!
Tudom, múlt hónapban csak egyszer jelentkeztem, akkor is csak a licit kapcsán. Végül 9000 Ft-ért kelt el a képem, aminek nagyon örülök. Azóta már az új tulajánál van. :D
Azért sem írtam, mert nem nagyon volt mit. Vagyis persze történtek dolgok, de nem akartam róluk részletesen beszámolni. Laci egy hónapja rosszul van, fogyott is. Nagyon aggódtam érte, de orvoshoz nem akart menni. Végre úgy néz ki, hogy sikerül elrugdosni, de majd csak pénteken derül ki, hogy betartja-e a szavát...
Mentünk volna a jövő héten Orosz Gyuri előadásra, de mivel rosszul van, így úszott az egész. Úgyhogy ha valakinek kell két jegy Debrecenbe, akkor vegye fel velem a kapcsolatot. :"D
Ezen kívül megünnepeltük László 22. szülinapját és másnap a hagyományhoz híven tököt faragtunk. Ebben az évben ilyet készítettünk. A kicsit én faragtam. xD



Végre készen lett Pöszike új terráriuma is, amit papa és apa közreműködésével csináltam meg. Apára kellett sokat várni, hogy befejezze, így augusztustól egészen októberig tolódott. Nagyon örülök, végre jó nagy helye van a kis szaros gyíkucinak. :)

Ezen kívül pedig tartozom nektek jó néhány rajzzal, íme:

Megrendelésre készült.
Leander Kills-Ha elmész illusztráció

Road-Ölj meg december illusztráció

Rajzversenyre: Anyatermészet(Nem értem
el helyezést)

Ennyi lettem volna, igyekszem kicsit többet írni. Bár mindig ezt mondom, de tényleg... xD
Pá! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése