2017. december 24., vasárnap

Karácsony első felvonás

Yo minna!

Először is szeretnék minden kedves és nem kedves olvasómnak boldog, szeretetben gazdag ünnepeket kívánni! :) Mert a két legfontosabb dolog a világon a szeretet és az egészség.
Sajnos az utóbbi hetekben/hónapokban mindinkább beigazolódott ez a klisésnek tűnő mondat. 
Anya elég beteg és a bátyja októberi halála óta szinte csak rossz dolgok történnek velünk és főleg vele. Az ünnepet ismét beárnyékolja a betegség és a gyász, de igyekszünk szeretetet adni egymásnak, figyelni a másikra és mindezek ellenére is jó hangulatban tölteni a karácsonyt.
A szent este általában idegeskedéssel telik, mert jönni szoktak nagyanyámék és olyankor valahogy mindig elintézi, hogy megsértsen valakit(főleg anyát). Mivel most szegény anya nagyon gyenge, így nem vállalta be ezt az amúgy is terhes feladatot és hárman karácsonyoztunk. Mert nekünk ez az ünnep a 24-ét takarja, utána már csak senyvedünk a különböző családi ebédeken. 
Reggel felköszöntöttem anyut, mert névnapja van. Egy könyvbe ültetett korallvirágot kapott. Nagyon meglepődött, de örült, mert ötletesnek találta ezt az ajándékot. :)
Délelőtt elmentünk biciklizni, mert anya aputól és tőlem egy biciklit kapott. Olyan szép idő volt(szipp szipp nem volt hó T_T), hogy muszáj volt kipróbálnia. :)
Miután hazaértünk sütöttem csokidarabkás Nutellás muffint, összesen 28 db-ot! 1,5 óra alatt megvolt az egész. Ezután megebédeltünk: anyára való tekintettel köménymag leves volt és ránk való tekintettel töltött káposzta.

Ezután egy kis pihenő következett és olyan fél 3-körül apuval szokás szerint kettecskén feldíszítettük a fát. Évek óta műfenyőnk van, szóval nem sok baj volt vele.Közben karácsonyi zenéket hallgattunk különböző műfajokban(hagyományos, swing, metal stb.) és előkerültek a kedvenc számaink is. Jól elvoltunk. 5 órakor eljött az ajándékozás ideje.
Anya a névnapos, szóval ő bontott először. A biciklit előzetesen megkapta,de e mellé még kapott néhány kis köves fülbevalót is. Mindig panaszkodik, hogy kevés ékszere van, most kapott egyszerre 3 pár fülbevalót is. Nagy volt az öröm.:)
Apa hőlégfúvót kapott tőlünk és pizsamát még külön anyutól. Ő is nagyon örült, régóta szeretett volna egyet. Mindig barkácsol valamit és jól jön egy ilyen a háznál(még nekem is cosplayhez :P).
Lacival előzetesen kaptunk apuéktól 2 koncertjegyet a 29-i Tankcsapdára és még kaptam 5 db könyvet és egy cuki kék pizsamát. 
A Jókai gyűjteményem ismét 2 kötettel bővült(így már összesen 14 van! :O), A Radnayak örökében régóta áhított könyv volt(sajnos az első kötetet nem sikerült beszerezniük, így fájdalomdíjként kaptam a Kertész Erzsébet könyvet) és persze az imádott Klimtről is kaptam egy csodás albumot. Nagyon örülök mindnek, nem is tudom melyikkel kezdjem először. >//o\\<

Itt vannak a kincseim:

Az ajándékozás után még zenéztünk egy kicsit utána lefeküdtem aludni, mert nem voltam valami jól. Rengeteget idegeskedem mostanában és kezd rámenni az egészségem. De miután felébredtem és magamba tömtem néhány gyógyszert jobban lettem.
Szóval jó hangulatban telt el ez a karácsony és örülök, hogy mindenki örült az ajándékának. :D

Holnap folytatódik a felvonás Laciéknál, 26-án pedig hozzánk jövünk. 
Végre találtam egy programozás tanárt és pénteken voltam is nála. 27-én ismét megyek, aminek nem örülök, mert jó lett volna Lacival lenni még egy kicsit, de most muszáj összeszorítanom a fogamat és elviselni mindezt a cél érdekében. Mondjuk kicsit durva volt, hogy ma reggel küldte át a tanár a házit... .___. -.- Na, mindegy. Túlélem valahogy.

Néhány nap múlva ismét jelentkezem, remélem nektek is jól telik az ünnep.
Pá! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése