2017. szeptember 20., szerda

Villámbejegyzés ;D

Üdv!

Most van egy kis időm és energiám blogolni, ugyanis elmaradt ma az egyik órám, ennek örömére pedig a másodikra se mentem be, ami csak elmélet, így nem írnak hiányzást.
Most aludhattam volna sokáig, de persze felkeltettek. Papa lejött és nem tudta, hogy itthon vagyok és még alszom. Így aztán leült és elkezdett fütyülni a madárnak, aki ettől megőrült és veszetten elkezdett csipogni. Apa ekkor szólt rá, hogy egyébként én még alszom, bár akkor már késő volt. xD De papára nem tudok haragudni. Kis troll. xD
De legalább csak a 14:20-as vonattal kell mennem, bár este 8-ra fogok hazaérni. Viszont sikerült félig meddig megcsinálni a programozás házit, aminek örülök, mert tavaly hozzá se tudtam volna fogni. :'D
A tegnapi nap megint katasztrófa volt ami a rajzot illeti, mert a tanár ismét kivételezős kedvében volt és mi kínlódtunk egy rossz hengerrel és nem sikerült a nyomat, addig a kedvence új hengerrel dolgozhatott. 3 órát vett el ez az életemből és semmit nem haladtam. Ilyenkor azért eszembe jut, hogy minek járok én iskolába. :"D
Végre jól van a lábam, viszont fáj a torkom és kezdek taknyos is lenni. Annyi gusztustalan ember van a buszokon és a vonaton, hogy nem csoda, hogy elkapok mindent. Tegnap mellettem ült egy kövér vénasszony és úgy tüsszentett, hogy nem tette a szája elé a kezét, az egyik csoporttársam állandó szokása, hogy 2 cm-ről beletaknyol az arcomba. Utálom azt a srácot. Olyan büdös, hogy tegnap épp bekapni készültem néhány falatot óra előtt és leült elém és inkább elraktam az ennivalót, mert rám jött a hányinger. Így hát egyáltalán nem lepődöm meg, hogy végül elkaptam valamit. De igyekszem nem lebetegedni, hisz a hétvégén menni akarunk moziba és a Fórumban lesz valami gamer cucc és arra is benéznénk. Úgyhogy a betegségre nincs most időm.

Viszont egy jó hírrel is szolgálhatok: indultam a TeeTaku pólóversenyén és ismét felajánlottak egy szerződést, hogy megjelentessék a pólótervem. :D Nagyon örültem, reggel jól esett olvasni ezt az e-mailt. :D Egyelőre még alá kell írni és ki kell tölteni a szerződést és még a verseny eredményei sincsenek meg, szóval el fog tartani egy darabig, mire tényleg megvásárolható lesz a pólóm. De azért happy van.^^ Természetesen majd kiteszem ide is, ha már megjelent ez a kollekció köztük az én tervemmel is. :)
Ez az általam tervezett póló. :)

Nos, igazából ennyit tudok újságolni. Holnap ismét el fog maradni egy órám, mert a tanárunk elutazott és nem talált helyettesítést. :'D Egyre szomorúbb, ami az oktatásban megy. Nem csak a minőségére gondolok, hanem a tanárszakosak létszámára. Megtudtam ugyanis, hogy nemcsak infó tanár szak nem indult ebben az évben, hanem matek tanárnak se jelentkezett egyetlen ember sem. Elkeserítő a helyzet. :/

Na, lassan készülődnöm kell a suliba, majd még írok.

Sayonara! ^^


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése