2014. április 13., vasárnap

"Tojáséj." /W.S./

Yo!
Mivel sok minden történt velem a héten, így 2 bejegyzésre fogom bontani a mondandóm. Kezdeném a szerdával.
Szóval, Attila bácsi rajzon bejelentette, hogy át fogunk menni a Fórumba 150 cm-es tojást festeni egy verseny keretén belül, ahol a fődíj 100ezer Ft . Nekem volt az az ötletem, hogy vegyük Japánosra a stílust. Az osztály 2 tojást kapott, így 2 csapatra oszlottunk. A csapat egyik része egy kicsit hagyományosabb, kalocsai mintás Kinder meglepetéses tojást csinált. A mi csapatunk pedig megszavazta a japán stílusú tojit, ami eléggé meglepett. Ki is neveztek "vezetőnek" mert csak én tudom, h milyen pontosan egy gésa. El is kezdtem megtervezni a gésát, csak szokásomhoz híven túlbonyolítottam. Szerencsére ügyes osztálytársnőm segített leegyszerűsíteni, felrajzoltuk 2 oldalra a 2 gésát, a másik 2 oldalra pedig felkerült 2 koi ponty, amiket egy másik osztálytársnőm gyönyörűen felrajzolt. A tojás tetejére legyezőket tettünk. Mindenki neki látott a munkának. Nagyon élveztük. Egymás hegyén-hátán festettünk, közben jókat nevettünk és beszélgettünk még olyanokkal is, akikkel egyébként nem szoktunk. Közben odakint zuhogott az eső. Kb. 2 órája dolgozhattunk már a tojással, amikor egyszer csak a tetőablak kinyílt és az összes felgyülemlett eső egyenesen a mi tojásunkra zúdult. Mivel temperával csináltuk, az egész lefolyt. Hirtelen nem tudtam, hogy sírjak vagy összetörjem a tojást. Szerencsére a csapat másik felének nem érte a művét, ennyiből jó volt, hogy csak 1 munka pusztult el.
Viszont mindenki tiszta ideg volt. Hangosan szidtuk a Fórum közepén a vezetőség felmenőit. Aztán kb. 15 perc múlva odajött egy szemüveges nő és vihogva közölte, hogy nagyon sajnálják, ami történt és ha újra csináljuk pénteken, akkor kárpótolnak egy ingyen Burger King menüvel. Először megmakacsoltam magam és annyit mondtam, hogy dugja le a torkán a tojását az ingyen menüvel együtt, de a többiek számítottak rám, így végül belementem, hogy akkor csináljuk meg újra pénteken. A vicces az, hogy egész végig csöpögött be az eső, de nem foglalkoztak vele. A drágák elfelejtették kikapcsolni az automata ablak nyitót és zutty... Ezután mindenkin eluralkodott a mély letargia. Olyan szinten voltunk, hogy Attila bácsi nyugtatott minket, mert én a szememmel ölni tudtam volna.
Közben tudtam, hogy a kaszám még nincs kész a cp-hez, így haza jöttem és dühömet a papírmasé ragasztásba fojtottam.
Néhány kép a tönkre ment tojásról:

Még a gésa is sír :'(




Pénteken újult erővel fogtunk neki. Előtte kialakult egy veszekedés Facebookon, de ez nem akadályozott meg a munkánkban és mindenki egy emberként dolgozott a tojáson. Rossz bevallani, de jó, hogy elmosta az előzőt a víz, mert ez sokkal jobb lett. Közben nagyon jól szórakoztunk, megkaptuk a kajánkat is, és 5 és fél óra munka elteltével készen is lettünk. Iszonyat büszke vagyok magunkra, hogy fel tudtunk állni és csapatként dolgoztunk és még többet beleadtunk a cél érdekében. Az embereknek is nagyon tetszett. Egy óvodás csoport festett mellettünk és amikor már kezdett alakulni az egész,tehát az alapszíneket feldobtuk, akkor az ovisok leültek a padra és tátott szájjal figyelték, ahogyan festünk. Nagyon cukik voltak. Az emberek megálltak és nézték, mit alkotunk. Volt, aki fényképezett is. Egy japán csoport is elhaladt mellettünk és nekik is nagyon bejött :D Egy bácsi még egy nagyon szar viccet is mesélt nekünk. xD Úgyhogy jól érzetük magunkat. ^^ Végül csak jól sült el. :D

A Floék által festett gésa:

 Az én általam festett gésa: (persze benne volt Gotha, Chii, Gabi és még sokan mások ^^ )



És megkérném minden kedves olvasómat, hogy szavazzon a Medgyessy Ferenc Gimnázium 10.C (B) nevű tojására az alábbi linken: https://www.facebook.com/forumdebrecen?sk=app_311356555682341&app_data

Köszönöm :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése