2011. október 26., szerda

Visszatéréés :D


Áhh de rég blogoltam! Már hiányzott, de mindig közbejött valami és sosem értem időben a gép elé, hogy dobjak egy bejegyzést, szóval most megejtem ezt is :))
Hát... mit is írjak.... rég volt már, hogy kitárulkoztam nektek. Áh tényleg! A fülem most lüktet mint állat, szóval eszembe is jutott, hogy mit akartam írni! xD Tegnap (2011.11.25.) kilövettem a bal és a jobb fülemet is. Félreértés ne essék, eddig is ki volt így már a jobba 3, a balba 2 fülbevaló van :D Igazság szerint a balba is 3 lenne, csak hát történt egy kis baleset.... khm... xD Most nem ijedtem meg a lövőpisztoly hangjától, de az kicsit rosszul esett, hogy a patron rászorult a fülbevalóra és a frissen kilőtt fülemről le kellett cibálni... :/ De köszönöm, egész jól megvagyok! :Đ Szóval most nem tudom, hogy melyik oldalamon feküdjek, mert nyomom a fülemet és fáj, háton meg nem tudok aludni, a hason szunya meg szóba se jöhet! 
Azért a 8/b most sem hazudtolta meg magát! Már azon folyt ofő órán a vita, hogy milyen legyen a ballagási ruhánk -.-" Hát igen elég nehéz helyzetben vagyunk, mert van egy bálna meg egy törpilla is az osztályba, így lesz még ebből vita. -.-"""" Nekem már annyira elegem volt ebből, hogy azt mondtam: "nekem mind egy, felőlem egy Tesco-s szatyrot is magunkra húzhatunk, csak hagyjátok már abba! XD"
Egy szóval zajlik az élet. Bár megint teli a pohár...
Az egyik szőkeség kitalálta, hogy a közép sulik fogadónapján buszozzunk be, és rityegjünk végig az egyik fiúiskolába, hogy az ő haverja mellét veregetve dicsekedjen rólunk.
1., WTF?! :O :@
2., SOHA!!!!
3., Na majd pont annak a srácnak... Aki csak úgy eldobott, és ráadásul még mindig reménykedem egy kicsit... NANEEEEEEE! 
Ez olyan mintha 5 csaj f**sz vadászatra menne (már bocs a kifejezésért!) egy fiú suliba. Hát normális az ilyen?! Ráadásul van barátja is.... -.-"
A másik dolog ami kiakaszt, az a rongyrázás. Elegem van abból, hogy mindenki többnek akar látszani, és annyira sokat gondol magáról, hogy az már szinte hihetetlen. Kérdezem én: Mi a fenének egy ilyen falusi iskolába Converse meg hasonló márkásabbnál márkásabb cuccokba járni, miközben az otthoni helyzet nem túl rózsás?! Miért ciki az, ha valaki CSAK Adidas cipőbe jár? :O Most komolyan... -.-"  Az meg a másik, hogy itt falun csak a sárban járkálsz, szóval meg sem éri, mert a szép új cipő tönkre megy. Meg azt sem bírom felfogni, hogy miért kell minden egyes hajszáladnak olyan egyenesen és rendezetten állnia, hogy az már a fizika törvényeit hazudtolja meg?! Miért baj az, ha göndör a hajam, csak egy sima csőgatyába és pólóba járok és van egyéniségem? Hiába próbálok beilleszkedni (immáron 11.éve, úgy gondolom nem csak velem lehet baj..) nem sikerül :/ Persze a látszat megvan, mindenki azt hiszi, hogy húh de jóban vagyok ezekkel a lányokkal, BFF stb. De megkérdezném őket mi a kedvenc filmem, zeném, színészem vagy színem, nem tudnák rá a választ. Meg ez a kispárna szerep is sok már.Persze, azért lennénk egymásnak, hogy meghallgassuk a másikat de ennek oda-vissza kellene működnie. Bármit próbálok mondani meg sem hallják, közbe szólnak vagy csak egy semmit mondó mosollyal közlik, hogy ahha... -.-"
Nah de vidámabb téma! Holnaptól ŐSZI SZÜNEEEET! JUPPPÍÍÍÍ :D:D:D Áldom a tanárokat, hogy ilyenkor tartják meg azt a gyűlést ezért nekünk pénteken nincs suli (nem tudom nektek hogy van ez )! Annyira várom már a holnap 3 órát! (ekkor esek haza xD) Egy hétig visszatérek otaku módba és éjszaka non-stop nyomatom az animéket! *-* Most a Darker than Black van terítéken :3 Itadakimasuuuu XDXDXDD
Na mentem aluszkálni émbörök! Báááj és sájonáráááá! xD :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése