2011. szeptember 18., vasárnap

Yo! :D

Helló! Gomene' hogy nem írtam, de a péntekem nagyon szaladgálós volt. xD Örüök, hogy vége ennek a hétnek, mert nagyon elfáradtam.
A grafika jó volt *__* Csendéletet festettünk. Körbeültük a lefestendő tárgyat és festőállványon dolgoztunk. Nagyon élveztem. S kicsit nehéz volt, mert nem lehetett ceruzával felvázolni, hanem nagyon halvány sárga akvarellel kellett felvázolni. Nem igazán szoktam festeni és nem bánok valami jól az akvarellel, de azért élveztem :3 Viszont szegény rajzom, ami már egy hete benne van a fejembe, még most sem készült el :"D
Ma (vasárnap) megnéztem a Higurashi no Naku Koro ni 1. évadát. Nagyon jó volt ♥ Aki szereti a horror műfajt, és a kibogozhatatlannak tűnő rejtélyeket, azoknak melegen ajánlom! :D Asszem megnézem a 2. évadát is (=
Áhh! Olyan hamar eltelt a hétvége, hogy az valami szörnyűűű T_T Nah ennyi. Holnap jövök.
Bye! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése