2017. május 18., csütörtök

Mi van mostanában velem?

Halihó!
Figyelem, iszonyat hosszú bejegyzést kaptok két borzalmas hétről!!444néégy

Rég nem írtam arról, hogy mi történik velem mostanság. Gondolom sejtettétek, hogy az iskola miatt nem írok. Mivel nekünk ez az utolsó hét, így eléggé besűrűsödtek a dolgok.
Múlt héten írtam egy matek zh-t, amire alig tanultam de 15-ből 9 pontot írtam! :D
Ezen a héten volt az utolsó Operációs rendszerek óra, amiről már tudhatjátok, hogy a "kedvencem" volt. A tanár mindenkit összehívott, hogy elmondhassa a jegyeket. Volt, akinek megajánlotta és így nem kell mennie vizsgára, de én azon izgultam, hogy engedjen vizsgázni. Mivel mind a 2 csoport jelen volt, így nem jutott rám olyan hamar a sor. Mikor kimondta a nevemet megállt bennem az ütő. Miközben magamban azért könyörögtem, hogy mehessek vizsgára kimondta, hogy megajánlja a 4-est!!!  Nekem!!!??? Akit egész félévben minden órán szívatott és alázott?! El se hittem! Rám tört a szédülés, a hányinger, a fejfájás. Amikor elsorolta az ítéletét mindenkinek, akkor alig tudtam felállni a székből annyira forgott velem a világ. Egyszerre voltam iszonyatosan boldog és közben csak be akartam ülni egy sarokba bőgni. Persze mondanom se kell, hogy előtte való éjszaka szinte semmit nem aludtam a félelemtől. Napokig fel se fogtam, hogy ez megtörténhetett.
Aztán csütörtökön írtunk Tanítás-tanulásból zh-t, pénteken pedig Az emberi fejlődésből.
Pénteken végig szenvedtük a rajz órát és akkor tudtuk meg, hogy a tanár már nem akar jövő héten órát tartani és keddre vigyünk már be mindent. Király... Úgy terveztem, hogy mivel jövő hét szerdán nem kell bemennem, így akkor megcsinálom a házikat és az elmaradt órai munkákat is. Most meg kapkodhattam...

A hétvégén nagyon ko voltam. Szegény Laci alig tudott összekaparni. Megérkeztem hozzá és kapásból aludtam egy órát. De nagyon megértő volt és nem sértődött meg ezen. Jól megvoltunk, bár továbbra is zombi voltam. Végül vasárnap is nála aludtam és hétfőn Adatszerkezetekre mentem csak be, ahol a tanár elővizsgát tartott, de hát senki nem ment át belőle, mert olyan feladatot adott fel. XD
Az estém pedig rajzolással telt. Teljesen meg voltam elégedve, hogy minden előírttal elkészültem és a kedden kezdődő prezentációs hétre is időben feltöltöttem a prezentációmat.

No, akkor bővebben egy kicsit a keddemről, mert ez megér egy misét:
Ugye a prezentációs hét ekkor kezdődött és másnapig tartott. Itt a rajz szakos hallgatóknak be kell mutatniuk az éves munkájukat kivetítve.
Péntek este jött az e-mail, hogy mikor is kezdődik ez az egész és hogy amúgy vasárnap éjfélig töltsük fel a munkáinkat... Nem kicsit lettem ideges, mert már másodjára rúgták fel a jól megtervezett és beosztott dolgaimat. Így emiatt először nem akartam Lacinál maradni, de gyorsan összedobtam nála és vasárnap délután feltöltöttem a Moodle-re a diasoromat.
Hétfő este megtudtam, hogy egyébként mi szerdára lettünk volna beosztva, de egy csoporttársam ledumálta a szervező sráccal, hogy az osztatlan tanári szakosokat rakja be kedd 11 órára. Mert ugye
nekünk aznap reggel még volt egy vizsgánk Számítógépes ismeretekből.
Emiatt egyébként egy percig nem izgultam, mert Photoshopolni kellett, de olyan gyermeteg szinten, hogy ha nem haldokolt volna folyamatosan a program a gépen, akkor tuti fél óra alatt megcsináltam volta a feladatot. De mivel a programmal többet kínlódtam, mint a feladattal és nem tudom, hogy hányszor újra kellett indítanom, így csak 1 óra alatt lettem kész. De így is ott ültünk a többiekkel még fél órát, mert ugye 1,5 órás volt a vizsga. Megkaptuk az ötöseinket és még volt fél óránk a prezentáció előadásáig.
Mi kis naivak leültünk enni Allal és elmentünk WC-re. Aztán 11 előtt hívta Alt a rajztanár, hogy hol vagyunk? Mert annyira kevesen voltak, hogy már befejezték a prezentálást. Gyorsan fellifteztünk az ötödikre és már ekkor 200 volt a vérnyomásunk.
A terembe érve csak a rajztanárt és néhány diákot találtunk. A tanár lecseszett, hogy miért mertünk mi enni, miért nem jöttünk vizsga után egyből ide? De miután megrántottam a vállam és közöltem, hogy mert éhes voltam és nem érdekel, hogy ő nem evett más hangnemre váltott.

Mondták, hogy jöjjünk vissza holnap, de mi közöltük, hogy nem! 11-re voltunk beosztva, itt vagyunk, 11:00 van. Nem fogunk holnap 5 perc miatt majdnem 1,5 órát utazni.
Annyira megrökönyödött a tanár a konokságunkon, hogy odahívott egy másik tanárt, míg mi szaladgáltunk az intézmény igazgató után, aki közölte velünk, hogy őt nem érdekli és miért nem tettük el a vizsgát máskorra?! Mert mondjuk a vizsga időpontját a tanár 3 hete közölte, ezt a hülyeséget meg csak hétfő este tudtuk meg... -.-
Nagyon felidegesített minket ez a hozzáállás és végképp eldöntöttük, hogy most már biztosan nem jövünk be emiatt. Végül a rajztanár és egy másik tanár, meg néhány diák meghallgatták az előadásunkat.
300-as vérnyomással távoztunk és jött ugye a rajzok kiteregetése. Természetesen a tanár csak fél óra múlva került elő, de ez nem volt meglepő. Nála az "5 perc és jövök" alsó hangon fél óra. Nem tudjuk mit csinál, de elég lassan teszi....._.
Velem kezdte és közölte, hogy 5 rajzom hiányzik, amit nem értettem, mert amit letöltöttem netről, onnan mindet megcsináltam. Az osztályzás során több dolog is felcseszte az agyamat, de nem akarom ezeket részletezni. A legidegesítőbb az volt, hogy akkor mondta el, hogy miként kellett volna megcsinálni a feladatot. Persze félre értés ne essék, mi próbálkoztunk kipuhatolni, hogy miként kellett volna, de mind a kétszer teljesen random dolgokról kezdett előadást tartani, így úgy oldottam meg, ahogy tudtam és ez persze neki nem tetszett...
Úgyhogy nem adott jegyet és közölte, hogy péntek délig e-mailben küldjem el neki a hiányzó rajzokat. Közben rájöttem, hogy az a követelmény, ami a weboldalon van, az nem jó. Mert ő szépen kiegészítette azt és elvileg kitette valahova... Hát, kösz. A 21. században egyszerűbb a faliújságról fotózgatni a feladatokat, mint feltölteni arra a nyomorult weboldalra...
Totál kiégés és 400-as vérnyomás jellemzett ekkor. Még a beszédembe is belejavított és kioktatott, hogy miként kénre ragozni ezt és azt az igét. Azt hittem, hogy a fejébe húzom a rajztáblát!
Ezután dühöngve leültem és jött a következő áldozata. És egyszer csak megkérdezte, hogy miért ülök itt?! Mert mondjuk miatta lekéstem a vonatom és csak egy óra múlva jön a következő?!
Jaaj! Hát akkor menjek ki és rajzoljak! Ó, perszeeee! Mert ilyen idegállapotban lehet... Próbáltam a tudtára adni, hogy nincs lapom, nincs ceruzám, nincs kezem. Leesett, elhagytam, megették a vonaton...
Nem értette meg... Idézem: "Megszponzorálom magát egy fénymásoló lappal."
Kivettem a kezéből, morogtam valamit és kijöttem. Összetéptem a lapot és indultam haza.

Tudom, hosszúúúúú, de itt még korán sem volt vége a rémálomnak!
Debrecenig normálisan telt a vonatút. De amikor odaértünk, egy csapat kisgyerek rohamozta meg a vonatot és elestek a rajzmappámban, de még a tanárnőjük is megbotlott benne. Pedig nem is volt
útban. Én nagyon nem szeretem a kisgyerekeket(fuck yeah tanári szak :D :D xDDDD) és nem voltam olyan állapotban,  hogy elviseljem őket, de igyekeztem a füles agyba dugványozásával orvosolni a problémát. Végre hazaértem. Én kis naiv azt hittem, hogy itthon majd jó lesz!
No, de mire hazaértem kiköptem a tüdőmet, mert biciklivel voltam és a rajzmappámat elég erőteljesen lengette a szél. Persze addig eszébe se jutott fújni, amíg fel nem ültem a bicóra.
Itthon anya is rosszkedvű volt és lecseszett, hogy miért hívtam fel és ömlesztettem rá mindent.
És én hülye ekkor néztem meg a Neptunt... Az egyik tanár elfelejtette, hogy év elején mit beszéltünk meg és beírt egy karót... Ekkor már azon gondolkoztam, hogy felkúszom a padlásra és le se jövök onnan többet.
Persze némi levelezgetés után minden megoldódott, de ez még kellett ennek a napnak a margójára.
Ezután még történtek szerencsétlenségek, de azokról bővebben már nem írnék. Így is csodálnám, ha valakinek lett volna türelme eljutni idáig.
Ha mégis eljutottál ide, akkor kommentbe írd azt, hogy "Hős vagyok!". :D

Tegnap egész nap rajzoltam és este 11-ig matekoztam, mert ma írtuk az utolsó zh-t.
Tanítás tanulásból végül kaptam egy megajánlott 5-öst, szóval nem kell mennem vizsgázni! :D :D
Holnap pedig már be se megyek, szóval 2-3 vizsga kivételével nekem vége az évnek.
Szerintem melózni se nagyon fogok, mivel az ösztöndíjamat szépen gyűjtögettem a számlámon, így a nyárra való pénzem meglesz. :D
Egyébként nem lett semmi abból, hogy nem mentünk be prezentálni. Ez aztán a komolyság! xDD
A 2017-es rajzaimat ITT nézhetitek meg (köztük néhány friss sulis munkámmal).

Ennyi lett volna a beszámolóm, remélem azért volt valaki olyan hős, hogy átrágta magát ezen az írástömegen. :'D

Hamarosan jelentkezem.
Sayonara! :)

2 megjegyzés:

  1. Úgy látom neked se Kellemes az utolsó hét xD de a lényeg h túl vagy rajta :)

    VálaszTörlés
  2. Hálistennek. :'D Bár ahogy észre vettem az egyetemi tanárok ebben az utolsó 2 hétben dolgoznak... -.-

    VálaszTörlés